Skip to main content

Cerita Lucah - Mimpi Seorang Isteri

Sudah beberapa hari dia berjauhan dengan suami dan anak-anaknya. Tidak pernah dia berjauhan dengan keluarganya. Kalau bukan sebab kawan nya cuti bersalin, tak ada lah dia kena jadi pengganti untuk menjadi wakil syarikat N dalam usaha untuk berkerjasama dengan syarikat L di resort ini.

Selepas seharian berada dalam bilik mesyuarat, dia tidak makan malam dan terus menuju ke bilik hotel. Tutup sahaja pintu, dia terus merebahkan dirinya ke katil. Tudungnya ditanggalkan dan dicampak ke tepi katil. Dia sangat letih dan cuma mahu melelapkan diri. Sudah kebiasaan dia tidur dalam keadaan meniarap. Matanya sudah berasa begitu berat. Tiba-tiba dalam fikirannya, dia terbayangkan wajah kacak wakil syarikat L. Entah mengapa. Mungkin dia sudah terlalu letih jadi apa-apa sahaja boleh masuk ke mindanya. Dia mulai terlelap...

 Tidak pasti jika ia adalah realiti atau cuma mimpi, dia merasakan ada tangan kasar yang membelai-belai pehanya. Dia merasa kain nya disingkap hingga ke pinggang. Tangan kasar itu mula beralih ke celah kaki nya. Jari-jemari kasar itu mula bermain-main di mahkota nya yang hanya dilindungi panties biru. Ditekan-tekan, diusap-usap, dibelai dan dicubit bibir mahkota itu. Dirasakan itu lah mimpi paling indah dirasakan. Dia tidak mahu membuka matanya, kerana dia takut jika ini mimpi, mimpi indah ini akan hilang.

Gerangan dalam mimpi itu mula menaiki katil. Ia mula merangkak ke atas badan nya yg masih tertiarap. Kedua tangan yang dirasakan sasa itu menyelinap ke dada nya. Dadanya mula diurut dengan lembut. Tapi cuma sekejap. Tangan sasa itu mula membuka satu persatu butang kemejanya. Hanya separuh sahaja dibuka, cukup untuk memberi ruang kepada tangan-tangan itu mendapatkan buah dadanya yang sudah mulai menegang. Terasa satu kucupan singgah di bahu kanannya. Satu lagi kucupan singgah di bahu kirinya, kemudian beralih ke lehernya. Terasa sedikit ngilu bila leher nya dicium dan digigit oleh gerangan itu. Terkemut-kemut dia menahan nafsu. Panties nya sudah habis basah. Air mazi tidak berhenti keluar dari mahkota nya.

Dengan senang badan nya diterbalikkan. Bra nya ditarik ke atas, terasa buah dadanya bergoyang ke atas ke bawah. Kedua buah dada nya segera diramas dan diurut dengan lembut. Dia dapat rasakan lidah gerangan itu mula menjalar dari leher nya menuju ke bawah. Puting nya menjadi tumpuan lidah tersebut. Dijilat-jilat dan dimainkan puting yang pernah menyusukan dua orang anak itu. Puting nya sudah begitu tegang. Kedua-dua puting nya mendapat layanan yang sama dari lidah itu. Gerangan itu mula mendapatkan bibir mungil nya. Terkejut, tetapi terangsang, dia masih cuba memastikan yang ini adalah satu mimpi sambil menikmati mainan lidah dan bibir gerangan itu di mulutnya. Dia memegang tangan gerangan itu dan letakkan di dadanya supaya buah dada nya terus diramas dan diurut.

Sambil meneruskan permainan mulut nya, panties nya mula dibuka. Gerangan itu mula memain-mainkan batang nya di mahkota nya yang sudah sedia basah. Semakin banyak air mazi yang keluar bila kelentitnya ditekan-tekan dengan batang besar itu. Dalam beberapa ketika air mazi nya memancut-mancut keluar membasahi katil. Dia sudah mencapai klimaks pertamanya walaupun belum disetubuhi oleh batang si gerangan.

Dia hanya terbaring lesu dengan mata yang masih terpejam. Dia belum puas. Dia mahu mimpi ini berterusan. Tidak pernah dia mengeluarkan air mazi yang begitu banyak sepanjang disetubuhi suami nya sendiri. Dia meluaskan bukaan kakinya sebagai isyarat kepada gerangan itu untuk memasukkan batang nya yang sudah bersedia untuk memuaskan nafsu isteri orang ini. Dengan perlahan batang nya dimasukkan ke dalam mahkota si dia. Terasa ketat dan nikmat. Aksi dorongan bermula. Dia mula mendesah dengan kuat. Kepala gerangan itu ditarik ke dada nya. Dia mahu setiap organ seksualnya diratah. Sudah lama nafsu nya tidak dilayani dengan betul. Tidak pernah dia merasai nikmat sebegini. Dia mengemut dengan segala tenaga yang dia ada. Dia klimaks buat kedua kali nya.

Badan nya diterbalikkan. Sekali lagi dia terbaring dalam keadaan meniarap. Gerangan itu memasukkan batang nya dari belakang. Mahkota nya terasa begitu sempit sekali. Dorongan bermula kembali. Dia hanya mendiamkan diri dan berharap mimpi ini tak berakhir selagi gerangan itu belum habis menjamahi tubuh nya. Mahkotanya berterusan mengeluarkan cecair mazi. Hentakan semakin kuat dan lju. Punggung nya yang bulat dan padat bergegar setiap kali dihentak. Dia menghulurkan tangan ke celah kaki nya dan merasai batang yang sedang menceroboh mahkotanya. Kemudian dia mencapai testis gerangan itu dan memain-mainkan nya. Dia mengurut dan memicit testis dengan penuh nafsu. Dengan sekali hentakan yang kuat, dia menggenggam testis itu dengan erat dan cairan mani yang pekat keluar memenuhi ruang rahim nya. Dia melepaskan testis itu dan merasai batang besar itu bergeser dengan dinding mahkotanya ketika dicabut keluar.

Dia terjaga dari mimpinya. Tiada sesiapa di situ kecuali diri nya. Dia baru sedar yang panties nya sudah tiada dan ada tompokan besar di cadar katilnya. Fikiran nya kabur dan mamai. Dia segera membuka kemeja dan kain nya lalu mengenakan tuala di tubuh nya. Dia menuju ke bilik air. Buka sahaja pintu bilik air, wakil syarikat L sedang berdiri di depan cermin tanpa seurat benang di tubuhnya. Lelaki itu tersenyum dan berkata, "harap awak suka dengan layanan saya tadi."

End.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cerita Lucah - Pembuka Selera Abang Ipar

Nama aku Dhira. Umur 20+. Bekerja bawah kakak aku, Vee. Sebab tu juga aku duduk rumah kakak aku. Lagipun kakak aku belum ada anak, jadi tak ada la padat rumah tu. Malam tu terasa agak panas. Aku tengah tengok beberapa video brutal gangbang. Satu katil dah basah dibanjiri peluh dan air mazi aku. Aku memainkan kelentit aku, semakin lama semakin laju. Aku dah nak capai klimaks... Tiba-tiba abang ipar aku, Daniel, terpacul dekat muka pintu! "Wow..." Daniel memerhatikan tubuh aku yang bertelanjang bulat dari atas ke bawah, kemudian pandangannya beralih ke katil aku yang dah basah lenjun. Aku terus tutup badan aku dengan selimut yang basah. "Woi Daniel! Tak reti ketuk pintu ke? Eh bukan ke kau keluar dengan Vee?". "Memang lah, tapi Vee nak ajak kau makan sekali kat luar. Dia ada kat bawah tengah tunggu". Dia pandang aku dengan senyuman sinis, "tapi sebelum tu, kita makan pembuka selera dulu nak?". Dengan perlahan dia turunkan zip seluar... Terpa

Cerita Lucah - Isteri Yang Tidak Pernah Menolak

Ini adalah kisah tentang seorang isteri yang tak pernah menolak. Zaifa ialah isteri kepada Altaaf.  Dia mempunyai ukuran badan yang agak kecil dengan ketinggian yang hanya mencecah 148 cm dan ukuran buah dada yang sederhana. Bagi Altaaf tubuh isterinya itu sudah cukup sempurna. Tapi tidak bagi Zaifa yang merasa rendah diri dengan ukuran buah dada nya yang agak kecil. Bagi nya itu adalah satu kekurangan yang amat besar pada dirinya. Mungkin sebab itu dia merasa teruja apabila ada orang memuji diri nya. Zaifa tidak sedar setiap mata yang melihat tubuhnya pasti akan memandang dengan penuh nafsu, walaupun suami nya sendiri yang memberitahu tentang hal itu dia tetap tidak percaya. Setiap kali mereka ke kelab malam, pasti ada saja lelaki yang cuba menggoda nya, malah ketika bersama suami nya. Tetapi Zaifa kelihatan seronok dengan layanan-layanan yang diterimanya. Dia melayankan saja setiap kali ada lelaki yang cuba menggoda nya. Altaaf sedar akan hal itu, tapi dia pilih untuk endahkan saja.